Com gestionar les emocions per fidelitzar els nostres clients?

Fidelitzar15 de desembre
No hi ha un sol tipus d’empresa, ni un sol tipus de client, cal que reconeguem el nostre públic objectiu per definir la nostra oferta.
Les raons de compra evolucionen segons els canvis socials, cal reconèixer, doncs, les raons dels nostres clients, per llençar un missatge que causi l’impacte necessari per assolir el nostre objectiu: la venda.


Desenvolupem, doncs, l’estratègia que podem aplicar a cada PIME, en referència a aquests conceptes.
Apunta’t a la conferència-debat i aprèn a gestionar les emocions dels teus clients, per fidelitzar-los malgrat la competència que trobem en el dia a dia.

A més, et podem ajudar amb:

  1. Eines comercials
  2. Pla de Màrqueting per a la PIME
  3. Product Managing
  4. Estratègies del producte
  5. La gestió del preu
  6. Comunicació i publicitat amb pressupostos limitats

 

Agenda: 15 de desembre de 2014. Com gestionar les emocions per fidelitzar els nostres clients?
Lloc: Can Ramos – la Garriga

  • 8:45 Recepció i lliurament de documentació.
  • 9:00 Benvinguda i introducció a càrrec de Jordi Salayet, Director de la FUMH.
  • 9:15 Conferència: Com gestionar les emocions per fidelitzar els nostres clients?
    Ponent: Dr. Felipe Botaya (Doctor en Administració d’Empreses, Llicenciat B.S.B.A).
  • 10:00 Resum i debat.
  • 10:30 Coffee break.
  • 11:00 Cloenda.