Design Thinking. Com crear un avantatge competitiu coneixent al nostre client

Design Thinking.
Com crear un avantatge competitiu coneixent al nostre client

Iniciada la transformació digital s'acumulen dubtes davant tanta complexitat. La limitació de recursos no permet equivocar-se en triar què transformar para assegurar una repercussió sobre el benefici. El "Pensament de Disseny" (en anglès "Design Thinking) és molt més que un simple "pensament". Inclou la sensibilitat (actituds, creativitat, esperit innovador, emocions ...) i la metodologia per centrar-se en el client i dissenyar serveis de valor.

TALLER GRATUÏT
PLACES LIMITADES

 

OBJECTIUS:

Determinar què transformar per diferenciar-se en l’experiència client, valorar quina tendència o tecnologia digital aprofitar per fer-ho utilitzant el pensament de disseny (design thinking).

 
Adreçat

ADREÇAT A:

Organitzacions que ja han iniciat la seva transformació digital i necessiten solucions per superar la limitació de recursos humans i econòmics. Empresaris que volen confirmar si han valorat adequadament el potencial de totes les tendències i tecnologies disponibles. Professionals que volen familiaritzar-se amb eines com el viatge del client i tècniques com el pensament de disseny (design thinking).

inscripcio

INSCRIPCIONS A:

Formulari d'inscripció

docent

DOCENT:

Nathalie Gasnier, consultora amb més de 15 anys d’experiència, dedicada a estratègia en entorns digitals. Treballa amb PIMES i amb institucions internacionals. Ha donat formacions a centenars d’empreses i ha sigut professora en la Toulouse Business School.

NOMBRE D'HORES:

5 hores

TEMPORALITZACIÓ:

2 sessions de presencials de 2,5 hores, els dies 14 i 15 de desembre de 2017, en horari de 9.30 a 12 h.

LLOC:

Aules de la Fundació Universitària Martí l'Humà a l'edifici de Can Ramos. Carrer del Figueral 59 de la Garriga. 

METODOLOGIA:

Exposició participada: A cada sessió s'exposaran els continguts corresponents. Mitjançant exercicis i tècniques participatives es facilitarà la comprensió dels conceptes. 40% teoria 60% pràctica.
 

PROGRAMA:

  1. Enfocar la transformació digital per sostenir l’estratègia empresarial.
    1. Centrar-se en el que impacta el negoci.Confirmació de l’impacte dels Moments de la veritat i dels factors de l’experiència client en els principals indicadors de negoci. Segmentació basada en la vinculació. Priorització d’actuació: aspectes correlacionats amb l’experiència i la fidelització. Simulació d’impacte econòmic.  
    1. Captar dades i insights de l’experiència client. Presentació de la tècnica de pensament de disseny (Design thinking). Aplicació práctica de la fase  d’immersió amb l’ùs de l’eina “ viatje de client” (customer journey).
  1. Identificar reptes de transformació digital e idear aprofitant tendències digitals.     
    1. Conèixer les tendències  i tecnologies útils per la transformació digital. Sensors i data, Intel·ligència artificial, mobilitat, blockchain i cóm interpretar el Gartner hype cycle. Rol dels intermediaris. Canvis en l’equilibri serveis/productes. Difuminació de les barreres tradicionals de sectors.
    1. Generar idees inspirades en las tendències digital: Aplicació práctica de la fase d’Ideació. Síntesi i anàlisi de la informació. Detecció d’areas d’oportunitat amb els seus reptes i disseny de solucions.
 
material

MATERIAL DEL SEMINARI:

A l’inici del taller s’entregarà un dossier a cada participant  amb els següents continguts:

   - Presentació i objectius
   - Programa general del taller

L’arxiu digital de les diapositives projectades seràn disponibles desprès de la sessió.